Parse error in downloaded data
USD 27.13   EUR 32.13
Новини 24

Якими соцмережами та месенджерами найбільше користуються українці?

Громадська організація «Детектор медіа» провела аналіз медіаспоживання в українському інформаційному середовищі. Зокрема – дослідження, якими месенджерами та соціальними мережами користуються українці для отримання інформації в своїх інтересах.

Найпопулярніші серед українців сервіси – різні й за природою, і за функціями, і за типами контенту. Експерти кажуть, що різні соціальні мережі та сервіси обміну повідомленнями формують різні типи поширення (дез)інформації.

У Facebook спрацьовує «стадний інстинкт»: користувач, долучившись до спільноти, починає довіряти їй та інформації, яку з неї отримує.

У YouTube алгоритми формують «інформаційну бульбашку», що створює передумови для отримання однобокої інформації.

У групах та тематичних Viber-каналах стрімко поширюються навіть геть неправдоподібні фейки, оскільки там часто немає культури посилання на джерела та перевірки інформації.

Telegram – месенджер із функціями соціальної мережі, що набуває популярності в Україні в останні роки, – виявився однією з головних зон поширення пліток, теорій змови, мови ворожнечі та дезінформації.

«Фейки не завжди поширюються в соціальних мережах навмисно, аби когось обманути чи примусити до чогось. Почасти люди та онлайн-ресурси поширюють неправду, аби привернути увагу до себе, охопити більшу аудиторію абощо. Іноді роблять це, бо справді вірять у те, що пишуть», – констатують дослідники.

Останнє редагування Четвер, 10 червня 2021 11:16

Прокоментувати:

Переконайтеся, що ви вводите інформацію, де це зазначено (*) . HTML-код не допускається.